wtorek, 9 czerwca 2015

Literki ....

Przyszedł czas, żeby pochwalić się literkami co prawda przed Bożym Narodzeniem już szyłam, ale te są imienne. Kolorowe i tak się złożyło, że same "dziewczynkowe" imiona :). Najwięcej kłopotu sprawiają  A,O,B,D, P , ale jakoś sobie poradziłam.Trzeba trochę więcej cierpliwości i już. Znalazłam patent i wyglądają fajnie.


















 
 

A tutaj mała Oleńka w otoczeniu misia i literek:)


I zawieszone razem z ciasteczkowymi ludzikami i serduszkiem z mojej "wytwórni" hihi

 

"Oleńka" literki powstały kilka miesięcy temu, kiedy malutka się urodziła, teraz to duża ślicznotka, ale tak chciałam jej podarować te literki, że z pośpiechu zapomniałam zrobić zdjęcia hehe. Czasem tak mam, ale mama Oleńki pozwoliła mi opublikować swoje zdjęcia :). Za co bardzo dziękuję. A gdyby ktoś miał ochotę na takie literki to zapraszam chętnie uszyję :) Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...