sobota, 7 września 2013

Tilda w różanej spódniczce...

Kolejna tilda na warsztacie. Jakoś tak się składa, że Synuś mój znów szedł na urodzinki, tym razem do "swojej dziewczyny" siedmioletniej Zosi :). Na szczęście czasu było troszkę więcej niż ostatnio więc bez większego stresu i pośpiechu. Zakasałam rękawy i do dzieła, postanowiłam, że też będzie gorsecik i spódniczka. Nie bylo łatwo... Tak wyglądała łysiutka i bez wyrazu twarzy

Koncepcja była, ale jakoś się nie składała, niestety:(. Powoli, powolutku coś zaczęło świtać, włosy to zawsze kłopot. Jak oglądam w książkach albo na innych blogach to mam wrażenie, że to jakoś tak gładko wszystko wygląda, mnie niestety sprawia to trochę problemu. Ale koniec końca się udało...
Małe różyczki przy gorseciku dopelniły całości ze spódniczką
Jakość zdjęć nie jest najlepsza, są z telefonu, ale jak się nauczę przerzucać z "prawdziwego" aparatu na kompa to mam nadzieję, że będą lepsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...