sobota, 3 maja 2014

Maileg zając Antek:)

I wreszcie mi się udało dokończyć mojego zająca Antka :). Trochę czasu mi zajęło znalezienie wzoru, kiedyś zapytałam na stronie Rękodzieło nasza pasja dziewczynę gdzie znaleźć szablon i oczywiście zostało bez echa :(. No to poradziłam sobie sama jak zawsze i wyszperałam w necie. Bez niczyjej łaski. Jeśli jednak ktoś zechce poradzić się mnie to chętnie podzielę się moją wiedzą :). Koszulka przydługa i porteczki w kratę do tego wełniane getry i w całej okazałości nowy lokator mojej sypialni. Myślę, że wkrótce powstanie kolejny :)










"Jestem nowym lokatorem" Antek:) 
I jak Wam się podoba?  Pozdrawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...