niedziela, 9 listopada 2014

UPART...

Czas się zareklamować :). Tak naprwdę to nie siebie będę reklamować, a sklep w którym znalazło się kilka moich produkcji. Otóż mogę wszem i wobec ogłosić otwarcie sklepu upcyklingowego pod tytułem www.upart.com.pl . Możecie tam kupić rzeczy które dostały drugie życie ;). Tyle dobra się marnuje to choć trochę można ocalić. Nie jestem jakąś nawiedzoną ekolożką, ale segreguję odpady i wykorzystuję co się da do powtórki :). Uczę moje dzieciaczki, żeby również dbały o środowisko.  A nakrętki plastikowe oddajemy na akcje organizowane w szkole. Oczywiście super używać nowych materiałów do szycia, ale niektóre z upcyklingu świetnie spisują się w nowym wcieleniu. Popatrzcie:


Kosmetyczki jeansowe i lniane


Smycze do smoczków

 
 Etui na tablety i telefony


Podkładki na stół

Lniane etui na tablet i telefon


Rękawice kuchenne


Śliniaki dla bąbli :)


Piórnik


Organizer o którym ktoś powiedział, że jest bez fantazji...


Fartuszek kuchenny


I moje ulubione stworzenia :)


Gotowe do wysyłki...


I na koniec kot jeansowy uszyty pięć minut przed wysyłką :)

 
To moje rzeczy w tymże sklepie, ale jest tam dużo innych fajnych przedmiotów stworzonych przez zdolne osoby. Polecam . Czadowa biżuteria dla oryginalnych dziewczyn.
Pozdrawiam i zapraszam, następny post pełen świątecznych przyjemności :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...