poniedziałek, 27 października 2014

Trochę świątecznie...

Zaczyna się powoli robić świątecznie, za chwilę Wszystkich Świętych i jak to zwykle na drugi dzień pojawią się świąteczne reklamy, a w sklepach znicze zamienią się na miejsca ze świątecznymi gadżetami. Chociaż jak byłam 2 tygodnie temu w Obim to już zaczęli wyciągać sztuczne choinki ...
Tak więc u mnie też już małe kroczki w kierunku światecznym :). Pierwszy anioł, gwiazdki, literkowy napis. Literki to mój debiut, byłam ciekawa jak mi się udadzą i jestem zadowolona muszę przyznać :). Jeszcze skarpety świąteczne na słodycze, jedna jeansowa, a druga lniana. Która ładniejsza? Gwiazdki nistety nie mają jeszcze fotek :(.
A tak oto wygląda świąteczny anioł. W czerwieniach i z dzwoneczkami przymocowanymi do ręki :)Pięknie pobrzękują ...





Napis "wesołych świąt" z kolorowych materiałów ...


Skarpety... :)










Dzwoneczki...











 
Literkowy bałagan. Aniołek i napis znalazły nowy domek :) Więc teraz czas na nowe twory :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...