piątek, 6 czerwca 2014

Czas na CANDY :)

 Za kilkanaście dni minie rok jak przytargałam maszynę po mojej Mamie. Nauczyłam się szyć choć początek nie był łatwy, nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z maszyną do szycia. Dobre dusze pokazały co i jak, a resztę dopracowałam sama. Jeszcze długa droga przede mną. O wielu rzeczach nie mam pojęcia, marzę o lepszym sprzęcie, mój jest starszy ode mnie choć spisuje się nieźle to czasem kłopoty sprawia :) Codziennie uczę się nowego :). Niestety czas mnie ogranicza, dzieci, dom, obowiązki pochłaniają większość czasu, ale wieczory są moje. Czasem tylko padam na kanapie jak nieżywa, ale to uroki macierzyństwa hihi.  Z tej okazji, nie macierzyństwa tylko mojego "roczku",  ktoś może otrzymać małe upominki od mojej skromnej osoby.  Zająca kwiecistego, poduszeczkę do szpilek i bransoletkę zrobioną przeze mnie :)
 








 Zapraszam na konkurs, candy, rozdawajkę jak kto woli :) Określenia znalazłam różne w każdym razie każdy kto zagląda na mój blog ma okazję zdobyć te trzy "dzieła". Wystarczy komentarz pod postem wpisać, umieścić baner o CANDY na swoim blogu, jak ktoś nie ma bloga to nie musi wystarczy podać swój adres email, a  25 czerwca trzymać kciuki :) Powodzenia...
P.S. Mam nadzieję, że uda się  kopiować baner, bo robię to pierwszy raz i wciąż się uczę:) . Proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam!!!

1 komentarz:

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...