środa, 25 czerwca 2014

Smutki :(

No cóż, dziś 25 czerwca 22:35 a pod moim postem  z candy pustka  w komentarzach. Smutno i przykro. Szkoda :( Nie wiem czy to się podarunki nie spodobały, czy komentarzy nie można wpisywać? Mnie się udało więc pewnie innym też by się wpisały, ale najwyraźniej nikt nie miał ochoty przygarnąć mojej robótki. Nic to, kiedyś odważę się spróbować jeszcze raz :).  Może wtedy znajdzie się chętna osoba do zabawy, póki co gdyby ktoś jednak chciał otrzymać przedmioty z candy to proszę o kontakt na email. Póki co poczyniłam troszkę zakupów materiałowych i ruszyłam z moją wielką "robotą", ale o tym później żeby nie zapeszyć bo nie wiem co wyjdzie hihi. I udało mi się kupić różowy polar minky za rozsądną cenę 43 zł za metr ! Prawda, że tanio? :) Pozdrawiam zaglądających. W następnym poście poduchy!

A to moje zbiory truskawkowe i zawekowane w słoiczkach konfiturki truskawkowe, powstała jeszcze naleweczka ale się "przegryza" w spiżarni hihi


 
PYSZNIE! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po światecznie ...

Trochę minęło już od świąt, za chwilę następne Wielkanocne :). Ale co tam powrzucam troszkę prezentów, jakie powstały w gorączce przedświate...